Zasady wynajmu apartamentów
Rezerwacja apartamentu jest jednoznaczna z akceptacją regulaminu Nadmorska Apartments. Poniższy regulamin został przez nas opracowany w trosce o zapewnienie naszym Gościom spokojnego i bezpiecznego pobytu w naszych apartamentach.
I. REZERWACJA WSTĘPNA.
1. Gość może dokonać rezerwacji wstępnej telefonicznie dzwoniąc pod nr telefonu: +48 501 562 577 lub wysyłając email info@nadmorskaapartments.pl
II. REZERWACJA GWARANTOWANA.
1. Aby dokonać rezerwacji gwarantowanej należy dokonać wpłaty zaliczki w wysokości 30% kosztu rezerwowanego pobytu wciągu 24 godzin od chwili dokonania rezerwacji wstępnej. W zależności od formy dokonania rezerwacji Gość otrzyma niezbędne informacje potrzebne do wskazanie w tytule przelewu tj. :
– imię i nazwisko
– terminu pobytu
– nr rezerwowanego apartamentu
2. Dane do wpłaty:
Sylwia Krzysztof Witczak
ul. Wiejska 29, 62-020 Jasin
Numer konta: Santander Bank Polska S.A. 62 1090 1450 0000 0001 2353 9212
3. Gość zobowiązany jest po dokonaniu płatności na wskazany adres mailowy info@nadmorskaapartments.pl przesłać potwierdzenie płatności zaliczki. Powyższe skutkować będzie informacją zwrotną od Nadmorska Apartaments potwierdzające rezerwację.
4. W przypadku braku dokonania wpłaty zaliczki w wyznaczonym terminie rezerwacja wstępna ulega automatycznemu anulowaniu.
III. ZMIANY REZERWACJI ORAZ JEJ ANULACJA.
1. Życzenie przedłużenia poza okres wskazany w dniu przyjazdu, Gość powinien zgłosić najpóźniej dzień przed końcem pobytu, w przypadku braku dostępności pracownik Nadmorska Apartmens może odmówić przedłużenia pobytu.
2. W przypadku wcześniejszego wyjazdu niż był planowany Nadmorska Apartments nie zwraca wniesionych opłat za niewykorzystany termin pobytu. W związku z tym w wyznaczonym przez Nadmorska Apartaments zostanie dokonany odbiór apartamentu, kluczy oraz pilotów do bram.
3. Gość ma prawo do odwołania rezerwacji, o czym niezwłocznie powinien powiadomić pracownika Nadmorska Apartments. Zwrot zaliczki jest możliwy w nast. sytuacjach:
a. na 90 i więcej dni przed datą przyjazdu – 90% wpłaconej zaliczki
b. na 89 dni przed datą przyjazdu – 70 % wpłaconej zaliczki
c. na 59 dni przed datą przyjazdu – 50% wpłaconej zaliczki
d. na 49 dni przed datą przyjazdu – 30% wpłaconej zaliczki
e. na 30 dni przed datą przyjazdu nie przysługuje zwrot żadnej kwoty zaliczki
4. W dniu przyjazdu klienci zobowiązani są do wpłaty kaucji zwrotnej w wysokości 100zł. Kaucja jest zabezpieczeniem ew. szkód powstałych z winy gościa.
5. Opłata kaucyjna rozliczana będzie przed zakończeniem pobytu Gościa i zwracana w odpowiednim zakresie po dokonaniu zwrotu kluczy i pilotów do bram.
6. W przypadku stwierdzenia przez Nadmorska Apartaments spowodowania pogorszenia stanu apartamentu przez Gości, Nadmorska Apartaments ma prawo zatrzymać pobrana opłatę kaucyjną w kwocie proporcjonalnej do wartości wyrządzonych szkód lub w pełnym zakresie.
7. Zatrzymanie kaucji nie wyłącza dochodzenia przez Nadmorska Apartaments roszczeń z tytułu poniesionych szkód, których wartość przewyższa pobraną kwotę.
IV. CENY I WARUNKI PŁATNOŚCI
1. Pozostałą płatność za cały okres pobytu w Nadmorska Apartments powiększona o kwotę kaucji Gość reguluje w dniu zakwaterowania przed wydaniem kluczy do apartamentu.
Przy zakwaterowaniu Gość obowiązany jest okazać dowód osobisty lub paszport.
2. Ceny wynajmu apartamentów określa cennik usług świadczonych przez Nadmorska Apartments.
3. Nadmorska Apartments zastrzega sobie prawo do zmiany cen w wybranych okresach.
4. Należności za świadczone usługi regulowane są gotówką lub poprzez przelew na rachunek bankowy.
5. Płatność dokonywana w dniu przyjazdu nie może być realizowana za pomocą karty płatniczej.
6. Jednostką płatniczą jest złoty (PLN).
7. Za usługi nie objęte zamówieniem (np. wykup dodatkowych noclegów) należność płatna jest bezpośrednio u Usługodawcy.
8. Podane ceny są cenami brutto.
9. Cena za wynajem apartamentu obejmuje podatek VAT, oraz miejsce postojowe.
10. Na życzenie Gościa istnieje możliwość dostarczenia odpłatnie do apartamentu łóżeczka dla dziecka (10 zł za dobę, ilość łóżeczek ograniczona).
11. Minimalny okres pobytu to 3 noclegi.
12. Sprzątanie końcowe płatne dodatkowo, koszt 70 zł
V. ZAKWATEROWANIE I WYKWATEROWANIE
1. Doba noclegowa trwa od godz. 15:00 pierwszego dnia pobytu Gościa do godz. 10:00 ostatniego dnia pobytu. Wcześniejsze zameldowanie jest możliwe tylko po wcześniejszym uzgodnieniu z pracownikiem Nadmorska Apartments.
2. Klucze do apartamentu przekazywane są w godz. 15-00 – 17-00 w dniu przyjazdu.
3. W przypadku braku możliwości dotarcia na umówioną wcześniej godzinę Gość zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia telefonicznie osoby odpowiedzialnej za rezerwację w Nadmorska Apartaments.
4. Nadmorska Apartments zastrzega sobie możliwość nie wydania kluczy osobom pod wpływem alkoholu, środków odurzających, zachowujących się agresywnie przez co stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla innych osób oraz mienia.
5. Zdanie kluczy w dniu wyjazdu odbywa się w sposób ustalony z pracownikiem Nadmorska Apartments.
6. Nie wymeldowanie się do godz. 10:00 ostatniego dnia pobytu, skutkuje naliczeniem przez Nadmorska Apartments opłaty za kolejną rozpoczętą dobę, lecz nie stanowi gwarancji przedłużenia pobytu.
VI. WARUNKI KORZYSTANIA Z APARTAMENTÓW
1. W apartamencie nie może nocować większa ilość osób niż przewidziana dla danego typu apartamentu. W przypadku nieprzestrzegania niniejszego postanowienia Nadmorska Apartaments zastrzega sobie pobranie kary w kwocie 400 zł.
2. Liczba osób mających zamieszkać w apartamencie jest ograniczona do podanej w potwierdzeniu rezerwacji. Gość zobowiązany jest do poinformowania telefonicznie lub e-mailem o jakiejkolwiek zmianie tej liczby. Jeśli liczba ta przekroczy liczbę podaną na potwierdzeniu rezerwacji Gość ma obowiązek (jeśli istnieje możliwość w apartamencie) dopłacić za osoby niezgłoszone w dniu zameldowania. W innym przypadku pracownik Nadmorska Apartments może odmówić wydania kluczy do apartamentu.
3. Goście zobowiązani są do zachowania zasad dobrego sąsiedztwa, a w szczególności do przestrzegania ciszy nocnej w godzinach od 22.00 do 7:00. Organizowanie wszelkiego rodzaju imprez w apartamencie jest niedozwolone.
4. Osoby odwiedzające, niezameldowane mogą przebywać w apartamencie od godziny 7:00 do godziny 22:00.
5. W stosunku do Gości zachowujących się niewłaściwie, zakłócających porządek, nieprzestrzegających ciszy nocnej i ogólnie przyjętych norm dobrego zachowania Nadmorska Apartaments zastrzega prawo do natychmiastowego zerwania umowy i zachowania całości wpłaconej przez Gościa kwoty.
6. W apartamencie obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu.
7. Apartament nie może być wykorzystywany w inny sposób niż w celach noclegowych, a zwłaszcza w celu prowadzenia w nim jakiejkolwiek działalności, a tym bardziej niezgodnej z prawem. Nie dopuszcza się rejestracji w nim działalności gospodarczej lub innej działalności zwłaszcza związanej z przyjmowaniem petentów/klientów.
8. Apartament nie może być podnajmowany osobom trzecim ani w żadnej formie tym osobom udostępniany. Powyższe postanowienia nie są naruszane jeżeli Gość wynajął apartament w celu udostępnienia go swoim pracownikom, współpracownikom czy też kontrahentom, co musi być uprzednio zgłoszone.
9. Gość nie może wymieniać zamków, ani samodzielnie dorabiać kluczy do apartamentu. Gość może otrzymać drugi komplet kluczy, po zwróceniu się do pracownika Nadmorska Apartments.
10. Gość nie może wprowadzać przeróbek ani innych zmian w apartamencie.
11. Gość zobowiązuje się do korzystania z apartamentu oraz z przekazanego wraz z nim wyposażenia w sposób zgodny z jego przeznaczeniem, w szczególności za jego utratę lub uszkodzenie.
12. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione przez Gości w apartamentach.
13. O wszelkich usterkach powstałych w apartamencie, w czasie pobytu, Gość powinien niezwłocznie poinformować pracownika obiektu. Za usterki powstałe z winy Gościa będzie pobierana adekwatna rekompensata pieniężna.
14. Gość zobowiązany jest udostępnić apartament przedstawicielom Nadmorska Apartments w celu umożliwienia przeprowadzenia akcji usunięcia awarii, gaszenia pożaru oraz w innych uzasadnionych przypadkach, w szczególności w celu zapobieżenia uszkodzeniu lub zniszczeniu apartamentu bądź jego wyposażenia oraz w celu umożliwienia pracownikom Nadmorska Apartments lub osobom przez Nadmorska Apartments wskazanym wykonania usług sprzątania i konserwacji apartamentu w ustalonych dla danego lokalu godzinach i dniach tygodnia.
15. Gość zobowiązany jest dokonać kontroli pełnego zamknięcia apartamentu w chwili jego opuszczenia.
16. W Nadmorska Apartaments nie przewiduje się pobytu zwierząt.
VII. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA SZKODY
1. Gość ponosi całkowitą odpowiedzialność finansową za wszelkie szkody, jakie wyrządzi w budynku, w apartamencie oraz w jego wyposażeniu lub szkody wyrządzone przez osoby przebywające z Gościem.
2. Gość jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania pracownika Nadmorska Apartments o wszelkich zdarzeniach, które mogą narazić go lub jakąkolwiek inną osobę na szkodę oraz o jakichkolwiek szkodach wyrządzonych w budynku, w którym znajduje się apartament, w apartamencie oraz w jego wyposażeniu, a także o wszelkich roszczeniach osób trzecich w związku z takimi szkodami.
3. W przypadku zgubienia kluczy od apartamentu Gość jest zobowiązany do uiszczenia opłaty w wysokości 100 zł
4. W przypadku zgubienia pilota do bramy wjazdowej Gość jest zobowiązany do uiszczenia opłaty w wysokości 100 zł.
5. Nadmorska Apartaments nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności mogące wystąpić w trakcie pobytu klienta w apartamencie z przyczyn nieleżących po stronie Nadmorska Apartament, w tym w szczególności spowodowane w przerwą w dostawie prądu, gazu, wody, jak również związane z pracami w budynku, w którym znajduje się lokal, a także w obrębie budynku na zewnątrz.
VIII. ROZSTRZYGANIE SPORÓW
1. Prawem właściwym dla sporów pomiędzy Nadmorska Apartments a Gościem jest prawo polskie. Ewentualne spory rozstrzygane będą polubownie, w innym przypadku przed sądem właściwym dla siedziby Nadmorska Apartments. Goście wynajmujący apartament zapoznali się z powyższym regulaminem oraz zaakceptowali jego postanowienia. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym regulaminie zastosowanie znajdują przepisy Kodeksu Cywilnego oraz właściwych ustaw.
Wszystkim naszym Gościom życzmy miłego wypoczynku!